+ Do you ever wonder what your life looks like through someone else's eyes?
Hi, I'm Int. Age 19. I do love arts and cats. Also a coffee,chocolate chip cookies and Harry Potter obsessed. I blog about what i loved to and sometimes my writing got lost from radar, so if you find it awful that makes your blood boil, just let me know.
blog name: int.co
online:
of:
owner: int.
followers: ++
Saturday, February 20, 2016 at 10:15 PM with 10 comment(s)




Tbh, ive never been into this tagging session except for the tag-chain on instagram and wechat pheww. For that, i felt so honoured yet i felt like i want to scream out happily. 

So, for not delaying time, I was tagged by Ardini and Saf. Thanks for tagging me.

The rules:
- create a new post using the same picture above.
- list all the 25 things that could make you happy inside and out. (yes you are allowed to write in any language.)
- mention the blog that have been so kind to tag you (of course it can be more than one or two or more.)
- tag for at least 5 bloggers and please make sure that they do know they've been tagged.
- this is the best part, i think. you're supposed to share your fav quote of the week, but if none, it is forgiveable.



Here are 25 things that make me happy:

Reciting al- Quran and got to know its meaning.
Knowing that i am still alive and breathing in this temporary world to gain my good deeds.
Cuddling around with my Potato (just to let you know she is my cat. A fat cat.)
Hugging my mom and dad so tight.  Feels really warm and cozy.
Seeing all my brothers and sisters delight face. At least i do know that they were happy.
Having a healthy and clear skin without any scars or pimples left. Yes, i mean flawless.
If i could get my old skinny body. I do really need it.
Getting a very very very good grades for my SPM. Wish me luck.
Shopping all my genuine desire throughout the whole day with no one hindering me.
Being as tall as supergreatmodel lol, or maybe taller than my sister huaaa.
Harry Potter and sort of that.
Chocolate moist or fudge or melt cake. When it burst in my tongue and merge with saliva, i could say it was really heaven.
All cutes and eye-catching things. 
If i could spend more quality time with my late granny.  How i miss her so much.
Hot cup of coffee, or maybe Nescafe Latte.
Keeping in touch with my bestfriends, virtual friends.
Own a neat and tidy bedroom. I'll be happy, eventually.
 Having my driving license. Lol, i cant wait for it.
Dreaming of being a princess in her own fairycastle while there is a prince faithfully waiting for her. Hahaha this is so silly.
English novels are always my bae.
Well enough to wear my scarf properly. I'm a bit messed everytime when it comes to this part.
Got a chance to continue my study in overseas.
Watching a thriller or action or fiction or comedy or romantic or horror movie and enjoy reading the english subtitle, it such a precious part to me.
Being able to speak and communicate well in English. I hate it everytime my tongue tangled, whenever i had to speak the words, it causes not-smooth and-not-fluent of me.
Haha, and the last, when i managed to complete my 25-things-that-make-me-happy within less than 2 hrs lol.


So, my fav quote of the week is:

"Confidence is key. Sometimes, you need to look like you're confident even when you're not."



Now, i'm gonna tag JaeyahhSyzTajehhIm, and Kak Qis .

Enjoy yourself peeps.




Labels: ,



10 Comments:

Blogger Tomodachi said...

wow, suka baca list awak :3

February 20, 2016 at 11:56 PM  
Blogger Int.Qillxh said...

thank you bae xD

February 21, 2016 at 12:03 AM  
Blogger Saf. said...

heheee thank you sebab menyahut cabaran *flying kiss* *cehh* xD

February 21, 2016 at 12:10 AM  
Blogger Int.Qillxh said...

Haahaha no biggie lah. Lol

February 21, 2016 at 12:39 AM  
Blogger Ardini said...

I like reading your list. Some (ehem, most) of it are relatable hahaha.

February 21, 2016 at 5:09 AM  
Blogger Int.Qillxh said...

Really? I feel touched hahaha

November 7, 2016 at 4:06 AM  
Blogger That Ravenclaw said...

i love harry potter too!!! and ive been dreaming to get my own room u.u

December 14, 2016 at 7:15 PM  
Blogger Int.Qillxh said...

Hello there my girl. I could feel the perks of sharing same interest omg haha i even dreaming of being a part of hogwarts family and comfort myself in Gryffindor or maybe Hufflepuf lol.Hm did you mean that you dont have room at all or you do own but theres someone else staying in the room too? I shared bedroom with my two sisters and sometimes i got annoyed that only me cleaning and tidying the room while they do their own business.

December 14, 2016 at 10:09 PM  
Blogger That Ravenclaw said...

i took the quiz and i'm a ravenclaw as u can see haha. nope, i have my own room but i have to share TT ikr!! i always have to tidy and all they do is make things cluttered

December 14, 2016 at 10:51 PM  
Blogger Int.Qillxh said...

Haha your username has proves that you really belong to Ravenclaw. I took the quiz too and the result showed i'm Hufflepuf gang. Oh, that must be hard for you. Together we stay strong, girl xD

December 15, 2016 at 6:00 AM  

Post a Comment

A few nice words can help a person more than you think.