+ Do you ever wonder what your life looks like through someone else's eyes?
Hi, I'm Int. Age 19. I do love arts and cats. Also a coffee,chocolate chip cookies and Harry Potter obsessed. I blog about what i loved to and sometimes my writing got lost from radar, so if you find it awful that makes your blood boil, just let me know.
blog name: int.co
online:
of:
owner: int.
followers: ++
Saturday, December 29, 2012 at 1:40 AM with 0 comment(s)

assalamualaikum and holla.. ish2, lama giler dah Qillah x update blog nih! kihkih, mane xnye, keje
tuisyen belambak nk kene wat, dengan nota sejarah lagi..tp xpe, sumenye dah siap..tuisyen pun dah habis, rasanyalah..sebab minggu depan dah nak balik asrama..sobsob T_T..sedihnya!


okeyla..xnk bermukadimah pjg2 sgt..straight forward jela..berbalik kpd tajuk entri Qillah kali ni..apsl pelik semacam je? hah, tu ler korang..meh sini baca dulu, baru korang tahu!


           




haa..ni ape? ini aiskrim lha..adoii, nk kene bgtau jgk ke? skang ni Qillah nk tanya, ape perasaan korang bila tengok aiskrim ni? terliur? or biasa2 je? lah..aiskrim punye colourful bling2 ni korang kte biasa2 jer! weh, mesti nafsu makan korang ade something yg broken..baik gi check! okeyla, klu Qillah plk..mmg Qillah sambar je terus aiskrim tu klu dye betul2 ade depan mata..tp, Qillah kene pastikan jgk yg aiskrim tu halalan toyyiban..and aiskrim tu mmg especially for me! korang plk, cemane?






haa..ni aiskrim gak..tp yg ni ade nma tmbhn sikit..sundae gitu..aiskrim mcm ni mmg puas lha klu makan.. selalunya klu makan kt kedai aiskrim..dye letak kt dlm bekas besar camni! layan habis.. haa..Qillah tau, korang mesti terliur punya tengok gmbr aiskrim ni kan! eleh..jgn nk temberang.. ingat Qillah x tau?
hehehe..gurau jer..jgn terasa lak yer!
            


         

and..ni bukan aiskrim, tp cupcake..seyes, comelkan! td gi jelajah google images..eh, tiba2 jumpa gmbr nih, so simpanlah.. agak2 an, korang mkn ke  cupcake ni? ape, x mkn? apsl plk? x sampai hati, ke?ohh, korang ni so sweetla..arnab je pown..bukannye xleh mkn..arnab kt cupcake just sebagai hiasan..made by cream..mkn je..hahaha..Qillah soh korang mkn, cam ade je kt depan korang skang bende alah ni!


 actually, sebenarnye, Qillah terliur tengok tiga-tiga pic kt ats tu..maklumla, mase post entri ni tgh lapar..mane xnye, Qillah sarapan roti je td..lunch x mkn.. mlas nk turun..dok dlm bilik jer! and skang ni pown..Qillah dh x sekurus dulu..dulu, org ckp psl mknn..aq buat dek jer..sbb nafsu mkn x kuat cam skang ni..and now, dah chubby sikit..hei,  x gemukla.. mungkin sebab tu aq suke mkn bertambah- tambah, adoyaii..harap2 bole kurus cam dulu balik..


lastly..sebelum Qillah take off..Qillah nk minx maaf klu ade wat salah..terkasar bhs. termarah korang dlm entri ni..biasalah..Qillah ni manusia biasa, tak lari drpd buat mistakes xD  bye for now..klu rajin komen lha!

              
          

           

Labels:



0 Comments:

Post a Comment

A few nice words can help a person more than you think.